Koupit key World of Warcraft The War Within. World of Warcraft The War Within Steam PC klíč porovnání cen

Porovnejte ceny a nakupte World of Warcraft The War Within key levně! Po zakoupení vám game key umožní stáhnout, nainstalovat a hrát World of Warcraft The War Within přímo na Steam PC.

Aktuální nejnižší cena za klíč World of Warcraft The War Within V Čechách je Kč 1207.26

Připravte se na vzrušující dobrodružství, protože „World of Warcraft: The War Within“ je nedávno oznámenou expanzí směřující k dlouhodobému MMO od Blizzardu, a to hned po skončení Dragonflight. Ve skutečnosti je to první ze tří nových expanzí odhalených pro trilogii WoW: Worldsoul Saga, s následujícími díly pojmenovanými Midnight a The Last Titan.

Hluboko Pod Povrchem

Všechny nové zóny ve hře The War Within jsou hluboko pod povrchem Azerothu. Nemělo by to být příliš překvapující, vzhledem k tomu, že poslední expanze naznačovaly, že dlouhodobé MMO se směřuje tímto směrem z hlediska příběhu. A čelme tomu, obrovský meč v Silithusu nás doslova směřoval k lokaci této expanze od konce Legionu.

Khaz Algar je domovem Kamenných, a Dornogal, jejich hlavní město, bude novým centrem pro hráče během The War Within. Země je rozdělena do čtyř zón: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall a Azj-Kahet. Všechny čtyři mají své vlastní charakteristické rysy a vypadají překvapivě světle a veselé pro podzemní lokace – kromě Azj-Kahet, která vypadá pochopitelně temně a podivně.

Nová Dobrodružství v Dornogalu

Dornogal v Khaz Algar je domovem Kamenných a bude novým centrem pro hráče během The War Within. Země je rozdělena do čtyř zón: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall a Azj-Kahet. Všechny čtyři mají své vlastní charakteristické rysy a vypadají překvapivě světle a veselé pro podzemní lokace – kromě Azj-Kahet, která vypadá pochopitelně temně a podivně.

Čekají na Tebe Nová Dobrodružství

The War Within představuje nejen nové dungeony a raidy, ale také Delves. Tyto jsou novým typem endgame aktivity, kterou můžete provádět sami nebo ve skupině. Mají být úplně oddělené od dungeonů a raidů a hráči by se neměli cítit povinni je dělat každý týden.

Budete také moci vzít si s sebou NPC společníka, který se může proměnit do jakékoli specializace, kterou ty nebo tvoje skupina potřebuje. Budou zde také různé úrovně obtížnosti, bossové k překonání a hádanky k vyřešení, pokud chcete dosáhnout pokladu na konci. Tyto budou také navázány na sezóny, stejně jako další endgame aktivity.

Speciální Šance pro Hordu

Pokud jsi hráč Hordy, který vždy chtěl hrát za trpaslíka, je teď tvoje šance: můžeš si vybrat libovolnou frakci při výběru této nové spojenecké rasy. I když to může působit podivně, nesmíme zapomenout, že jsme již měli v podstatě křížení ras s Void Elves od Aliance. Kamenní mohou hrát také většinu tříd, kromě Druida, Lovce démonů a Evokera.

Na rozdíl od původních spojeneckých ras se Kamenní automaticky odemknou jako hratelná rasa postupem skrz kampaň The War Within. Je to obrovský nádech úlevy pro ty z nás, kteří museli grindovat reputace a questové řetězce, abychom odemkli předchozí spojenecké rasy.

Sdílení Pokroku s Warbands

Než se příliš nadchneš, toto se bude vztahovat pouze na postup z expanzí The War Within a Dragonflight. Budeš moci vybrat, které alternativní postavy chceš zahrnout do „Warband“ a ty budou sdílet následující:

  • Přístup k bance: Dostaneš větší banku – a banku pro reagenty – takže už nebude potřeba posílat předměty nebo zlato mezi svými alternativními postavami.
  • Renomé a reputace: To bude platit jen pro Dragonflight a The War Within prozatím.
  • Letové trasy: Jakékoli, které objeví jedna postava, jsou známy ostatním.
  • Úspěchy: Ty jsou také sdíleny mezi alternativními postavami z Warbandu, i když není jasné, zda to zahrnuje i ty z předchozích expanzí.
  • Transmogrifikace: Může se naučit kterákoliv postava, ale nosit pouze správná třída.

I když Warbands nezahrnují všechno, co hráči požadovali během let, je to velmi slibný začátek.

Vyber si Hrdinské Talenty

Každá třída bude mít více talentů k přiřazení, jak postupuješ ke novému maximálnímu levelu 80. Ty byly navrženy tak, aby poskytovaly dva různé zaměření pro danou třídu. Druid by například mohl chtít vybrat mezi posílením Treants nebo Lunárními schopnostmi.

Můžeš vidět příklad, jak to bude fungovat na výše uvedených snímcích obrazovky, i když se očekává, že skutečné talenty se budou měnit v následujících měsících, jak probíhá testování a poskytuje se zpětná vazba.

Odmotej své Staré Ještěrky

Dragonriding zůstává, i když bude nazýváno „dynamic flying“, až opustíme Dragon Isles. Nemusíš shromažďovat Dragon Glyphs k jeho rozpohybování, protože plánem je mít tyto schopnosti jako výchozí.

Jedním z větších problémů s dragonriding bylo, že omezuje, které ještěrky používáte každodenně. Můžeš mít sbírku 300 nebo více ještěrek, ale pokud můžeš používat pouze pár z nich pro dragonriding, trochu ti to bere smysl shromažďování. Naštěstí se to řeší a většina tvých starých ještěrek by měla fungovat s dragonriding ve hře The War Within. Kromě toho budeš moci používat dynamic flying i na starých kontinentech.

Rychlé Fakta o The War Within

  • Maximální úroveň: 80
  • Nové zóny: čtyři nové zóny, všechny podzemní
  • Delves: Nová endgame aktivita – solo nebo ve skupině
  • Nová spojenecká rasa: Kamenní
  • Warbands: Sdílej úspěchy a pokrok s vybranými alternativními postavami
  • Hrdinské Talenty: Vyber si svou cestu.
  • Dragonriding zůstává: A schopnost bude přidána na většinu ještěrek.